Edward and Bella On The Cover of ‘EW: Best & Worst of 2012′

















twilight

new moon.breaking dawn.eclipse

چه عکس باحالیه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟



نظرات شما عزیزان:

arman
ساعت17:51---24 اسفند 1391
پاسخ:در آغوشت که جای میگیرم عمیق تر گناه میکنم؟؟؟؟



من این جهنم را که هوای بهشتی دارد با هزاران بهشت خدا که بی تو هوای جهنم دارد عوض نمیکنم




تو چه میفهمی حالو روز کسی که دیگر هیچ نگاهی دلش را نمیلرزانذ!




بار ها میتوانستم مچت را بگیرم اما دستت را محکم تر گرفتم!





اینبار تو بگو دوستت دارم




نترس من آسمان را گرفته ام که به زمین نیاید...






ستاره
ساعت10:32---2 بهمن 1391
گاهی وقتا اونقدر دلتنگش میشی که فقط میخوای ببینیش...


حتی با یکی دیگه....


sara
ساعت19:47---1 بهمن 1391
سلام.میسی که عضو شدی...متاسفانه من واقعا شرمنده هستم...این اواخر بدجوری کار و درس ریخته رو سرم فقط گاهی اوقات،5 دقیقه میام نت.متاسفانه الان نمی تونم عضو بشم اما هروقت فرصت کردم،حتما از خجالتت در میام.بازم ببخشید...باز بهت سر میزنم

natalie
ساعت18:38---30 دی 1391
خیلی قشنگه عزیزم
راستی بدو بیا عکس کاریکاتور گذاشتم


mehra
ساعت15:50---30 دی 1391
آلیس لاتنر چیه ؟؟؟ خجالت نمیکشی؟؟؟ میگم بی زحمت تو که انتخابتو کردی دیگه رابرت واسه من .آزادش کن لطفا
خوافش


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





موضوعات مرتبط: <-CategoryName->


برچسبها: <-TagName->
نوشته شده در جمعه 29 دی 1391برچسب:,ساعت 19:2 توسط alice lautner|



      قالب ساز آنلاین